Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, görevinden istifa ettiğini Twitter hesabından duyurdu. AK Partili Yılmaz, Twitter mesajında, “Söylenecek o kadar söz var ki, hepsini kalbimin derinliklerine atıyorum. Küllensin diye… 23 yıllık aktif siyasi hayatıma son veriyorum. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevimden istifa ediyorum. Ben hakkımı helal ediyorum. Sizler de helal ediniz. Allah’a emanet olunuz” dedi.
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16214 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11838 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8326 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.