İTFAİYE EKİPLERİ FACİAYI ÖNLEDİ
Kabataş ilçesinde bir akaryakıt istasyonunda meydana gelen yangın, Ordu Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu kontrol altına alındı. Akaryakıt depolarına ulaşmadan kontrol altına alınan yangında facianın eşiğinden dönüldü.
Ordu’nun Kabataş ilçesi Alankent Mahallesi Kabataş Caddesi üzerinde bulunan bir akaryakıt istasyonuna ait iki katlı betonarme binanın çatı katında henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı. Olayı gören vatandaşların durumu bildirmesi üzerine olay yerine intikal eden Ordu Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek muhtemel bir facianın önüne geçti.
İtfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesi ile kontrol altına alınan yangında daha sonra soğutma çalışması gerçekleştirildi.
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16214 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11840 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8326 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.