Ordu’nun Kabadüz İlçesi Çambaşı yaylasında eşi tarafından şiddet uğrayan aile sığınma evine gönderildi.
Baba R.M, eşi M.M ve kızları K.M ,C.M ye şiddet uyguladığı gerekçesiyle eşi ve kızları R.M’yi Yokuşdibi Jandarma Karakoluna şikayet etti. Jandarma ekipleri tarafından Ordu Devlet Hastanesine getirilen aile yapılan sağlık kontrollerin ardından sığınma evine yerleştirildi. R.M ise ifadesi alınmak üzere karakola götürüldü. Olay ile ilgili soruşturma devem ediyor.
Karadeniz Bayrak
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16214 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11837 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8326 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.