Yaşanan don afeti nedeniyle Ordu’da rekoltede geçen yıla göre üçte bir oranında düşüş olacağı tahmin edilen fındıkta bu sezonun ilk ürünü pazar indi. Fatsa’da tüccara satılan fındığın kilosu 10 liradan alıcı buldu.
30 Mart’ta meydana gelen don afeti nedeniyle geçen yıl 183 bin ton olan fındıkta bu yıl yaklaşık üçte iki bir düşüşle 65 bin ton olması beklenirken, bir yandan fındıklar toplanıp pazara inmeye başladı. Ordu’da sezonun ilk fındığı Fatsa’da satıldı. 2014’ün ilk fındığını Fatsa Ticaret Borsası Üyesi Niyazi Serdaroğlu aldı. Toplam 850 kilo olan fındık 51,5 randıman geldi…
Niyazi Serdaroğlu fındığı 10 liradan aldığını belirtti… Fındık fiyatının ileriye doğru daha da yükseleceğini tahmin ettiğini belirten Serdaroğlu, üreticilere ihtiyacı kadar fındığı piyasaya indirmelerini tavsiye etti…
30 Mart’ta meydana gelen don vakasının ardından fındık fiyatı 5 liradan hızlı bir çıkış yaparak 10 liraya kadar yükselmişti. Serbest piyasada ise fındık fiyatı 12 lirayı görmüştü.
ORDUCU HABER
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11840 kez okundu
2
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
3
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
4
FATSA’NIN YENİ CAZİBE MERKEZİ ÇERKEZLER TEPESİ GÖZ KAMAŞTIRIYOR
6464 kez okundu
5
BANA KURTULUŞ SAVAŞINDA MERMİ YAPAN KADINLARI HATIRLATTI
5170 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.