Ulubey İlçesi Aydınlar Mahallesinden Mustafa Yurttaş adlı vatandaşın kestiği ağaç üzerine düşünce eli koptu.
Olay; Ordu’nun Ulubey İlçesi Cevizlik Mahallesinde meydana geldi. İstanbul’dan Orduya gezmeye gelen Mustafa Yurttaş Cevizlik Mahallesinde bir yakınına motorlu testere ile ağaç keserken kestiği ağaç üzerine düştü.
Eli ağacın altında kalan Yurttaş,112 ekipleri tarafından Ordu’ya özel bir hastaneye götürüldü burada yapılan tüm müdahaleye rağmen Mustafa Yurttaş’ ın eli kesildi.
Karadeniz Bayrak Gazetesi
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16214 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11844 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8326 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.