Ekonomik krizde olan Orduspor’a bir darbe de Türkiye Futbol Federasyonu’ndan geldi. Profesyonel Disiplin Kurulu, bu akşam yaptığı toplantıda Orduspor Kulübü’ne Alanyaspor maçı nedeniyle 12 bin lira para cezası verdi.
PFDK ORDUSPOR’A CEZAYA ALIŞTI
Bu sezon saha sonuçlarının yanı sıra ekonomik anlamda tam bir çöküş yaşayan ve bu nedenle birçok
oyuncusuyla yollarını ayırmak zorunda kalan Orduspor’a bir darbe de Türkiye Futbol Federasyonu Profesyonel
Disiplin Kurulu’ndan geldi.
Kurul, son toplantısında, Mor Beyazlı ekip Orduspor’un Pazar günü kendi evinde oynadığı Albimo Alanyaspor maçında özel güvenlik görevlileri bulundurmadığı gerekçesiyle para cezası verdi.
PFDK tarafından yapılan açıklamada, “Orduspor Kulübü’nün 04.01.2015 tarihinde oynanan Orduspor Albimo
Alanyaspor PTT 1.Lig müsabakasında müsabakada özel güvenlik görevlisi bulundurulmamasından dolayı
talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 12.000. TL para cezası ile cezalandırılmasına,” denildi.
ORDUCU
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16214 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11844 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8326 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.