Ordu’nun Ünye ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen altı kişi Ordu ve Ünye’de tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göreÜnye İlçesi Hamidiye Mahallesinde kalan Ali Çam ,Cemile Çam ile birlikte gelini ve torunları, sobadan zehirlendi. Olay Emniyet ve 112 ekiplerine haber verildi.Olay yerine gelen 112 ekipleri baygın halde buldukları Ali Çam ile eşi Cemile Çam’ı Ordu devlet Hastanesine kaldırırken diğerleri ise Ünye devlet hastanesinde tedavi altına alındı.Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
Karadeniz Bayrak
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16214 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11837 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9736 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8326 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7859 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.