İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından 18 Kasım 2015’te hizmete sunulan ve o günden buyana kamuoyunda büyük tepki toplayan kısa adı TEDES olan Trafik Elektronik Denetleme Sistemi uygulamasının sona erdiğini açıkladı.
Sadece Ordu’da bir yılda yarım milyon araca ceza kesen Trafik Elektronik Denetleme Sistemi’ne tepkiler çığ gibi artmış, sistemden pay almak isteyen belediyeler adeta sıraya girdi. Bakanlık tepkileri dikkate alarak uygulamayı durdurdu.
Orducu
YEREL HABERLER
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026YEREL HABERLER
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026GÜNCEL
26 Haziran 2026YEREL HABERLER
26 Haziran 2026
1
Mahmut Özer’in Ankara Mesaisi Kabadüz’e Yatırıma Dönüştü
16219 kez okundu
2
Vali Yavuz, Fatsa’da Şehit Aileleri ve Gaziler Derneği’nin Açılış Töreni’ne Katıldı
11861 kez okundu
3
KARADENİZ’İN EN BÜYÜK PAZARINA EK ALAN YAPILIYOR
9742 kez okundu
4
AK Partili Sırakaya’dan İmamoğlu Soruşturmasına Yönelik Açıklamalara Sert Tepki!
8331 kez okundu
5
FATSA OTOGARI’NDA 200 KİLO KAÇAK ET ELE GEÇİRİLDİ
7862 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.