Ordu Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Kemal Yılmaz, sosyal medya hesabından fındıkta gelinen son noktayı paylaştı. Kemal Yılmaz, “‘Fındıkta Verim ve Kalite Artacak’ sloganıyla 2015 yılında başlattığımız ‘Fındık Yetiştiriciliğinde Örnek Fındık Bahçeleri Projesi’ kapsamında her ilçemizde gübreleme ve budama işlemlerinin tamamı İl Müdürlüğümüz uzman personeli tarafından yapılmak suretiyle örnek fındık bahçeleri oluşturulmuştu. Dekara ortalama 80-90 kilogram olan fındık veriminin oluşturduğumuz bu bahçelerimizde 300 kilograma kadar ulaştığını görmek bizleri oldukça mutlu etmiştir. Bu bahçelerde elde ettiğimiz olumlu sonuçları üreticilerimizle paylaşmak ve üreticilerimizin bu bahçeleri örnek alarak kendi bahçelerine budama ve gübreleme yapmalarını sağlamak amacıyla Ulubey İlçemizdeki örnek fındık bahçesinde tarla günü düzenledik. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.” dedi. ORDU OLAY
YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026YEREL HABERLER
24 Haziran 2026
1
Çin’in En Büyük Holdinglerinden Biri Ordu’dan Fındık Yağı İthal Edecek
1394 kez okundu
2
Fındık fiyatları 9 TL’ye kadar düştü
1110 kez okundu
3
Fındıkta Büyük Oyun
848 kez okundu
4
KIRSAL MAHALLELERDE YOL BAKIM ÇALIŞMALARI
848 kez okundu
5
Ordu’da iki amca oğlunun arazi kavgası kanlı bitti
830 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.